رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران پسران کریم :

_پسران_کریم.jpg

رستوران پسران کریم مشهد در سال 1359 در شهر مشهد و در خیابان طالقانی افتتاح شد و تا سال 75 در همان منطقه فعالیت خود را ادامه داد. این رستوران از بهترین و معروف ترین رستوران های مشهد می باشد به طوریکه مردم برای غذاهای لذیذ آن مقابل درب رستوران صف می بندند.رستوران پسران کریمبسیار زیباست و دکوراسیون زیبا و مدرنی دارد. یکی از غذاهای آن که میان مردم زبان زد است باقالی پلو با گوشت می باشد. اما خوب است بدانید که رستوران پسران کریم در درست کردن چلو گوشت و ماهیچه مهارت خاصی دارد. هر مسافر تور مشهد که دلش ماهیچه تاپ می‌خواهد به «پسران کریم» راهنمایی می‌شود. اینجا چلوماهیچه‌ای میل خواهيد کرد که از لحاظ اندازه و لذت کم‌نظیر است. رستوران برای نهار از ساعت 12 الی 15 و برای شام از ساعت 20 تا 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مشتریان خود می باشد.

_پسران_کریم_1.jpg

_پسران_کریم2.jpg

شعبه اول رستوران پسران کریم در بلوار سجاد و در خیابان فرهاد , شعبه دوم آن در مجتمع مروارید واقع در خیابان خیام شمالی می باشد.


رستوران قصر هدیش مشهد :

_قصر_هدیش.jpg

رستوران قصر هدیش در شهر مقدس مشهد بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو واقع شده است. نمای داخلی این رستوران از نمای بیرونی آن زیباتر است.دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است. در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافرانتور مشهدپس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کناررستوران قصر هدیشاست می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد خود می باشد.

_هدیش_1.jpg

_هدیش_2.jpg

_هدیش_3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد ,بهترین رستوران های مشهد ,رستوران های خوب مشهد, رستوران های مناسب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: